Stanowisko do spraw archiwum i spraw socjalnych2017-01-26 11:11:46
1. Do kompetencji pracownika na stanowisku ds. archiwum należy wykonywanie
zadań z zakresu : 1) ustawy z dnia 14 lipca 1983 roku o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2015 r. , Nr 123, poz. 1446 z późn. zm.) 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. z 2011 r. nr 14, poz. 67 z późn. zm. ) a w szczególności: a) prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów i współpraca z Archiwum Państwowym, b) nadzór nad przestrzeganiem przepisów instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej, c) prowadzenie spraw socjalnych pracowników. 2. Wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę. Agnieszka Plechawska Główny specjalista ds. archiwum i spraw spocjalnych pok. 218, II piętro tel. 81 53 15276 e-mail: a.plechawska@powiatleczynski.pl |
Darmowy Program PIT dostarcza firma PITax.pl Łatwe podatki w ramach projektu „Wspieraj lokalnie” prowadzonego przez Instytut Wsparcia Organizacji Pozarządowych ![]() ![]() |